وبلاگ تراوشات درهم برهم

تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

فستیوال خرید دبی برای اولین بار در سال 1996 توسط دولت دبی و به عنوان یک رویداد بزرگ در خرده فروشی و ترویج تجارت در دبی برقرار گردید که از آن سال روز به روز رشد قابل توجهی را داشته است و هر ساله به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان  اضافه گردیده است . 

در  جشنواره دبی با شعار یک خانواده - یک جهان-یک جشنواره بازدیدکنندگان می توانند محصولات برترین برندها و کارخانه های مختلف دنیا را در این نمایشگاه با ارزانترین قیمت تهیه نمایند زیرا شعار دولت دبی بر اساس هدف واردات و فروش بدون مالیات و سعی در جذب بازدیدکنندگان و ورود فروشندگان به این منطقه تجاری را دارد .

در طول یک ماه جشنواره خرید علاوه بر خرید محصولات ارزان تا 75% تخفیف از فروشگاههای معتبر میتوانید از برنامه های سرگرم کننده این جشنواره مانند موسیقی ، آتش بازی ، اجراهای شبانه ، نمایش فیلم و تئاتر ، اجراهای خیابانی انواع نمایشکاههای گل و محصولات جانبی ، تورهای گردشگری و صدها برنامه تفریحی دیگر نیز استفاده نمائید . در طول جشنواره خرید دبی هفته مد دبی نیز برگزار میگردد که در آن جدیدترین انواع مدهای سال برای علاقه مندان ارائه میگردد . 

فستیوال خرید دبی در سال دو بار برگزار میشود . یکی فستیوال خرید زمستانی دبی و دیگری فستیوال خرید تابستانی دبی

فستیوال خرید زمستانی دبی هر ساله همزمان با روزهای ابتدایی سال نو میلادی آغاز می گردد و با شکوه خاصی ادامه پیدا می کند.

فستیوال خرید تابستانی دبی  که هر ساله در فصل تابستان برگزار می گردد و بیشتر بر روی سرگرمی، آموزش و تفریح کودکان در طول تعطیلات تابستان تمرکز دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1396برچسب:, | 13:44 | نويسنده : مینا |
---------------------- ----------------------
امکانات وب